١١/١٠/١٤٤٥ --- 4/20/2024 --- ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت امروز
 
پایگاه اطلاع رسانی گل و گیاه، باغبانی و فضای سبز
Signup  Login  صفحه اصلی  | پرسش و پاسخ  | خدمات  | فروشگاه  | نقشه سایت  | لیست گیاهان  | تماس با ما  | RSS  | درباره ما
لینک های اصلی
جستجو  
آخرین مطالب
طراحی و اجرای فضای سبز
طراحی و اجرای فضای سبز
آمار بازدید سایت
بازدید کننده آنلاین :  150  نفر
بازدید امروز :  7020  بازدید
بازدید دیروز :  11311  بازدید
تبلیغات متفرقه
معرفی مؤسسات ارائه دهنده خدمات مرتبط با گل و گیاه و کشاورزی

ره پویان جبهه سبز

 نام مسئول :  غلامحسین خواجه تبریزی
موقعیت :  ایران  تهران  تهران
 
شرکت ره پويان جبهه سبز با در نظر گرفتن کيفيت , نهايت تلاش خود را در جهت ارائه خدمات و قيمتهای مناسب به مشتريان بعمل خواهد آورد.لازم به ذکر است که اين شرکت يکی از پرفروش ترين شرکتهای گلخانه ساز در ايران و اولين صادر کننده گلخانه به کشورهای ديگر می باشد.

محصولات :

گلخانه های مکانیزه طرح اروپایی
گلخانه های مکانیزه طرح اروپایی


گلخانه های مکانیزه  

امروزه در جهان، به منظور کنترل شرایط محیطی از قبیل دما، باران، آفات و غیره در تولید محصولات کشاورزی، با بهره گیری از گلخانه های پیشترفته بسیاری از مشکلات تحت کنترل درآمده و کشاورزان با افزایش چشمگیر تولید محصولات گلخانه ای مواجه شده اند.
گلخانه های مکانیزه یکی از بهترین سیستم های کشت محافظت شده در جهان می باشند ، که با توجه به فن آوری آنها براحتی عوامل محیطی را کنترل نموده و می تواند با بهره گیری از حداقل هزینه بیشترین میزان تولید را در بالاترین کیفیت ارائه نماید .
شرکت ره پویان جبهه سبز نماینده انحصاری شرکت پری گرین مالزی در ایران در زمینه عرضه گلخانه های تمام مکانیزه و کلیه قطعات و تجهیزات جانبی آن در سراسر ایران فعالیت داشته و تمامی قواعد مرتبط جهت توسعه فن آوری های مربوط به سازه گلخانه های مدرن و همچنین تطابق با ابزار های جهانی را مد نظر دارد .
بر این اساس این شرکت به منظور رفع نیازهای گوناگون کشاورزان اقدام به عرضه گلخانه های مکانیزه در طرح ها و تیپ های مختلف نموده است .


مخازن آب 

مخازن پیش ساخته آب
جغرافياي سرزمين ما ايران به گونه اي است كه قسمت اعظم آن را مناطق خشك و نيمه خشك تشكيل مي دهد . بدين لحاظ ، محدوديتهاي ذاتي منابع آب ، از مهمترين چالشها در كشور می باشد. ميزان نزولات جوي ، هم از بعد زماني و هم از نظر كميت و ميزان بهره برداي مناسب در جغرافياي كشورمان به شدت متفاوت بوده و از طرف ديگر هر چه فشار كم آبي در كشور بيشتر مي شود ، استفاده بي حد و حساب از آبهاي زيرزميني افزايش مي يابد .
كشور ما يك دوره خشكسالي اقليمي دارد كه غالباً در دوره هاي 10 و 30 ساله اتفاق مي افتد مقابله با پيامدهاي خشكسالي ، زماني موفق است كه با پيش بيني و برنامه ريزي و ايجاد ظرفيتهاي لازم ، به عبور از دوره خشكسالي نايل آييم.
لذا با توجه به محدوديتهاي ذاتي آب در كشور ، عدم توازن بارندگي ، پديده هاي طبيعي خشكسالي ، كاهش كيفيت منابع آب موجود ، روند افزايش جمعيت و مصرف , رشد‹‹ صنايع آب بر›› و بخش وسيع كشاورزي ، كه سهم عظيمي از آبهاي با كيفيت را به خود اختصاص داده اند ، نياز به برنامه ريزي و مديريت اصولي در كاهش تبعات و اثرات آن و توجه به موضوع ذخيره سازی صحيح آب دارد .


گیاهان تزئینی

شرکت ره پویان جبهه سبز، با دارا بودن چندین هکتارمزرعه و گلخانه در شمال کشور، بزرگترین تولید کننده سوزنی برگ در ایران می باشد. محصولات تولیدی  نهالستان شرکت ره پویان جبهه سبز بر اساس جدول زیر عرضه می گردد .
عمده ترین تولیدات این نهالستان سدروس دئودرا، آراکاریا ( کاج مطبق ) و نوئل آبی و کاج تبریزی می باشد.


تجهیزات و قطعات گلخانه های مکانیزه  

شرکت ره پويان جبهه سبز با در نظر گرفتن کيفيت ,نهايت تلاش خود را در جهت ارائه خدمات و قيمتهای مناسب به مشتريان بعمل خواهد آورد.لازم به ذکر است که اين شرکت يکی از پرفروش ترين شرکتهای گلخانه ساز در ايران و اولين صادر کننده گلخانه به کشورهای ديگر می باشد.امروزه با پيشرفت علوم و فنون كشاورزي ، نقش سايبانها بعنوان يكي از مهمترين عوامل در توليد محصولات كشاورزي و باغباني به اثبات رسيده است. استفاده در سازه هاي دكوري در پوشش محيط و طراحي منظر اين توريها از جنس پلي اتيلن با دانسيته بالا ( High Density Polyethylene ( HDPEساخته شده و بعلت دارا بودن مواد UV در برابر اشعه آفتاب مقاوم مي باشند. اين توريها دررنگهاي مختلف و با درصد سايه هاي مختلف عرضه شده و داراي تنوع بالایی به لحاظ كاربرد مي باشند . توريها دامنه وسيعي از نيازها را بر طرف مي سازند ، اما يك نوع توري نمي تواند تمامي نيازها را تأمين كند.
بعنوان مثال توري كه جهت محافظت در برابر عوامل جوي مانند باد و تگرگ طراحي شده است را نمي توان جهت كاهش اشعه خورشيد, ايجاد سايه و يا محافظت محصول در مقابل حشرات استفاده كرد.
شرکت ره پویان افتخار دارد با بهره گيري از فن آوريهاي جديد و توان علمي ساير ممالك پيشرفته ، انواع متفاوتي از توريها را  ارائه نمايد.




دسته بندی خدمات مرتبط با گل و گیاه این مؤسسه :
  • ابزار باغبانی
  • سیستم های آبیاری
  • ساخت و تجهیز گلخانه‌
  • گل ها و گیاهان زینتی

تماس با مؤسسه :

نام واحدره پویان جبهه سبز
نام مسئولغلامحسین خواجه تبریزی
توضیحساخت گلخانه- تجهیزات گلخانه ای و منابع آب
تلفن02188946337
موبایل 
فاکس02188943685
کشورایران
استانتهران
شهرتهران
آدرس کاملجنوب میدان ولیعصر- روبروی سفارت عراق- ساختمان 637- ط 1- واحد103
آدرس ایمیل
inforahpouyan-js
آدرس سایتhttp://www.rahpouyan-js.com

 
 
اگر شما صاحب کسب و کار فوق میباشید و نیاز به اصلاح یا به روز رسانی اطلاعات دارید، از صفحه Edit اقدام فرمایید
ویا جهت هرگونه سوال به صفحه تماس به ما مراجعه نمایید
 
شما نیز  چنانچه دارای فروشگاه یا مؤسسه ارائه دهنده محصولات یا خدمات مرتبط با گل و گیاه، باغبانی و فضای سبز میباشید، در صورت تمایل میتوانید از طریق ثبت مؤسسه جدید ، مجموعه خود را ثبت و معرفی نمایید.
اگر قبلاً ثبت نموده اید، از صفحه ورود وارد شوید
 
مشاهده سایر موسسات با خدمات مشابه
 
Loading
Loading
Nargil Logo gray

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است
آخرین مطالب :


مقالات پر بازدید :


صفحه اصلی  | پرسش و پاسخ  | خدمات  | فروشگاه  | نقشه سایت  | تماس با ما  | RSS
فهرست گل و گیاه   |  نمایشگاههای گل و گیاه   |  اخبار گل و گیاه   |  مقالات گل و گیاه   |  مؤسسات گل و گیاه
ورود / عضویت