فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸         
  

شهردارآنلاین: کارگاه های آموزشی « هر روز با یک گیاه تا عید فطر» از سوی مراکز گل و گیاه شهرداری منطقه 13 برگزار می شود.
  

به گزارش شهردار آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، مهدی احمد مهرابی ، معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 13 با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی « هر روز با یک گیاه تا عید فطر»گفت : شهروندان با شرکت در این کارگاه آموزشی با گیاهان قرآنی و خواص میوه های قرآنی آشنا می شوند.



وی افزود: همچنین کارگاه های آموزشی دمنوش ها و نوشیدنی های سنتی در ماه رمضان ،آشنایی با خواص درمانی عسل و خرما ، اسلام و محیط زیست ، آداب و رسوم ایرانی در ماه رمضان و سبزی های  و میوه های مناسب سحر و افطار از دیگر برنامه هایی است که در مساجد ، سراهای محله و مراکز سیمرغ ، صبا و خیام برگزار می شود.


شهروندان برای شرکت در این کارگاه ها ی آموزشی با شماره 77981024 تماس بگیرند.

هر روز با یک گیاه تا عید فطر توسط مراکز گل و گیاه شهرداری منطقه 13
هر روز با یک گیاه تا عید فطر توسط مراکز گل و گیاه شهرداری منطقه 13

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.