فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

اسیدهای فنولوئیک موجود در آب گیلاس برای کاهش فشار خون بسیار مؤثر است.


به گزارش قدس آنلاین به نقل از تاپ سانته؛ گیلاس برای کاهش فشار خون بسیار مؤثر است. این میوه خوشمزه حاوی مقدار  ریادی اسیدهای فنولوئیک است که می تواند عملکرد عروق خونی را بهبود بخشد و خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد.



محققان با بررسی وضعیت افرادی که علائم پرفشاری خون را داشتند دریافتند کسانی که آب گیلاس می نوشند، فقط پس از سه ساعت فشار خون آنها تا 7% کاهش می یابد.


همچنین این تحقیقات ثابت می کند که آب گیلاس می تواند خطر بروز سکته مغزی را تا 38% و احتمال آنفارکتوس قلبی را تا 23% کاهش دهد. اسیدهای فنولوئیک این میوه خوشمزه عامل چنین تاثیر مثبتی است.

ترجمه: مریم سادات کاظمی

بهترین آبمیوه برای کاهش فشار خون
بهترین آبمیوه برای کاهش فشار خون

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.