فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

خبرگزاري آريا- پياز خواص درماني مفيدي براي رفع پرکاري و کم کاري تيروئيد دارد با ميکروب زدايي قوي تاثيرات مثبت زيادي روي سلامتي افراد مصرف کننده ميگذارد اگر به عارضه هاي مختلف در تيروئيد دچار هستيد پياز مصرف کنيد


 پياز يکي از قديمي ترين سبزيجات شناخته شده مورد استفاده انسان است و پياز مي تواند به عنوان يک درمان طبيعي براي بسياري از بيماري ها و حفظ سلامت بدن استفاده شود.

د راين ماده غذايي مواد مغذي کربوهيدرات، پروتئين هاي گياهي و اندکي چربي به وفور ديده مي شود. اما دليل واقعي خوردن پياز آن است که پياز منبع غني از ويتامين ها و مواد معدني است که آن را به يک گنج خوراکي تبديل کرده است.

بسياري از ويتامين ها، مواد معدني،عناصر کمياب و هورمونهاي گياهي در پياز يافت مي شوند از جمله اين ويتامين ها و مواد معدني ميتوان پتاسيم، گوگرد، ويتامين هاي K ,C,B1,B2  و بتا کاروتن را نام برد همچنين پياز در بدن مانند انسولين عمل مي کند.
اين سبزي به دليل خاصيت ضد ميکروبي قوي ميتواند به منظور پاک سازي پوست از باکتري ها مورد استفاده قرار گيرد. در داخل پياز اسيد فسفريک وجود دارد که موجب بهبود گردش جريان خون مي شود به همين دليل يک درمان سنتي فوق العاده عالي براي درمان غده تيروئيد است.

شب ها قبل از رفتن به رختخواب، يک پياز قرمز را از وسط دو نصفه کنيد به طوري که آب پياز از هر نيمه آن خارج شود. با استفاده از نيمي از پياز با انجام حرکات دايره اي در ناحيه غده تيروئيد گردن خود را ماساژ دهيد.

پس از ماساژ گردن با پياز بدون شستن گردن خود به رختخواب برويد به طوري که آب پياز در تمام طول شب بر روي گردن شما باقي بماند که اين امر باعث تحريک و بهبود عملکرد غده تيروئيد به طور طبيعي شود.
پياز و رفع مشکلات غدد
پياز و رفع مشکلات غدد

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.