فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه5 از افتتاح باغ بن سای پایتخت در مرکز آموزش و مشاوره گل وگیاه در این منطقه خبر داد.
افتتاح نخستین باغ بن سای با 250 گونه گیاه زینتی در منطقه5
افتتاح نخستین باغ بن سای با 250 گونه گیاه زینتی در منطقه5


مددی معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: در این خصوص بن سای حاصل تلفیق هنر با علم باغبانی است و یکی از روش‌های کاشت و پرورش درخت درون ظرف است.

مددی افزود: در همین راستا نخستین باغ بن سای با 250 گونه گیاه زینتی و درخت میوه در مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه در منطقه افتتاح شد.

وی تصریح کرد: در این راستا با حضور کارشناسان فضای سبز کاشت و پرورش درختان میوه همچون سیب، شاتوت، انار، آلو، زیتون و گونه‌های زینتی در باغ بن سای صورت می‌گیرد.

معاون امور شهری منطقه5 با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی کاشت و نگهداری بن سای در مرکز آموزش ومشاوره گل و گیاه منطقه اظهار داشت: با افتتاح باغ بن سای ضمن ایجاد فضای سبز مناسب برای آشنایی شهروندان در زمینه باغبانی زینتی، شناخت آنها نسبت به شگفتی‌های طبیعت را فراهم می‌کند.

مددی در پایان همچنین از افتتاح سومین مرکز مشاوره گل و گیاه منطقه5 خبر داد و گفت: با توجه به استقبال بی‌نظیر شهروندان از کلاس‌های آموزشی مراکز آموزش سطح منطقه، سومین مرکز مشاوره گل وگیاه در محله ارم راه‌اندازی شد.


  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.