فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: کاشت چمن در رفع آلایندگی‌های محیطی و پالایش هوا بسیار موثر است.

احمدرضا سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، با بیان اینکه افزایش جمعیت، تردد وسایل نقلیه و رشد نامتقارن خودروها از دلایل آلودگی هواست، اظهار کرد: فضای سبز تاثیر بسیاری در رفع و کاهش آلودگی هوا دارد.

وی با اشاره به جابه‌جایی برخی درختان سطح شهر به دلیل اجرای پروژه‌های شهری خاطرنشان کرد: ریشه این درختان با روش روتبال، به شکل توپی گونی‌پیچ می‌شود و با جرثقیل در مناطق مناسب کاشته می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد ادامه داد: انتقال برخی نهال‌های پرورشی با تنه قوی به همراه خاک و ریشه به محل کاشت جدید صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به موفقیت بالای روش روتبال تصریح کرد: بهترین زمان برای اجرای این روش اواخر پاییز تا اوسط اسفند ماه است، اما در صورت ضرورت در سایر ماه‌های سال نیز این روش اجرا می‌شود.


  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.