فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

درختان انبه به یخبندان و باد سنگین متحمل نیستند. مالچ پاشی اطراف درخت و پوشش دادن درخت با روکش های حفاظتی باعث نجات درخت از یخبندان می گردد. درختان جوان را تا هنگام استقرار خوب ریشه ها در خاک باید با ستون های چوبی مورد حمایت قرار داد. این ستون های چوبی در طول فصول دارای باد شدید مانند فصول موسمی و بهار نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
نگهداری از نهال انبه در فصول سرد - فوت و فن های باغبانی
نگهداری از نهال انبه در فصول سرد - فوت و فن های باغبانی

رشد درختان انبه در مناطق سرد امکان پذیر نیست. ارقام پاکوتاه انبه و یا نهال هایی که در گلدان کاشته شده اند ،در برخی نواحی رشد می کنند، اما هنگام یخبندان باید به داخل خانه منتقل شوند.به شرط آن که شرایط نوری را برای رشد آن فراهم آورید .



نگهداری از نهال انبه در فصول سرد


درختان انبه تنها چند ساعت می توانند دمای زیر صفر درجه را تحمل کنند .تحمل این درخت به سرما کم بوده و در دمای کمتر از ۱۵ درجه ی سانتی گراد رشد نمی کند . اگر هم رشد کند انتظار میوه دهی از آن گرفته می شود .



نگهداری از نهال انبه در فصول سرد


گلدان را در محیطی کاملا آفتاب گیر و با نوری فیلتر شده قرار دهید .اگر می خواهید گیاه را در معرض نور مستقیم قرار دهید بهتر است در هنگام صبح این عمل را انجام دهید . این عمل باعث می شود نهال ها به شرایط نوری عادت کنند و دچار سوختگی نشوند .



نگهداری از نهال انبه در فصول سرد


این درختان را می توان در اواخر فصل زمستان و اوایل فصل بهار در باغچه کاشت .این گیاهان را در خاک های با عمق زیاد بکارید .گودالی به اندازه ی سه برابر ریشه ی گیاه در گلدان ، در خاک باغچه حفر کنید .



نگهداری از نهال انبه در فصول سرد
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.