فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹         
  

بهترین زمان برای کاشت بذر چمن دایکوندرا اوایل فصل بهار تا اواخر فصل تابستان است. کاشت بذر در بهار باعث تقویت سیستم ریشه ای گیاه و مقاوم تر شدن آن در برابر نوسانات دمایی خواهد شد.
زمان کاشت چمن دایکوندرا در باغچه یا ویلا - فوت و فن های باغبانی
زمان کاشت چمن دایکوندرا در باغچه یا ویلا - فوت و فن های باغبانی

سطح مورد نظر خود را بذر پاشی کنید، سپس با استفاده از یک شن کش خاک و بذر ها را حرکت دهید تا بذرها وارد خاک شوند.بعد از بذر پاشی آبیاری بارانی صورت می گیرد و در آبیاری باید خاک تا عمق 10تا 15 سانتی متر کاملاٌ خیس شود.پس از ۷ روز بذر ها جوانه می زنند.



زمان کاشت چمن دایکوندرا در باغچه یا ویلا


این‌ نوع چمن اصلا نیازی به کوتاه کردن ندارد و همیشه در یک سایز کوتاه باقی می ماند. از این رو می تواند جایگزین مناسبی برای چمن بخصوص در مکان های کم رفت و آمد، سراشیبی ها، لابه لای سنگفرش ها و پیاده رو ها باشد.



زمان کاشت چمن دایکوندرا در باغچه یا ویلا


چمن دایکوندرا در زمستان زرد رنگ می شود و رشد آن کند می گردد؛ ولی مجددا با گرم شدن هوا در بهار به حالت عادی و طبیعی خود باز می گردد.برای استحکام ریشه ها ورویش مجدد و جوانه زنی می توانید از ارتفاع 2 سانتی متری چمن زنی کنید.



زمان کاشت چمن دایکوندرا در باغچه یا ویلا
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.