فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

هرس را در گرمای تابستان و يا در طی فصل سردزمستان انجام ندهيد زيرا شرايط دما و نور در فصول تابستان و زمستان به اندازه کافی براي گياه استرس زا است و اگر استرس ديگري همانند قطع شاخسار به اين گياه وارد آيد شايد برای گياه خطرناک باشد و از بين برود.
چه زمانی بنجامین را هرس کنیم؟ - فوت و فن های باغبانی
چه زمانی بنجامین را هرس کنیم؟ - فوت و فن های باغبانی

بهترين زمان هرس درپاييز در حالتی است که گياه در حالت خواب يا رکود هست .



چه زمانی بنجامین را هرس کنیم؟


از هرسهای شديد و سخت که در يک مرحله انجام می شود بايد خودداری نمود.همزمان با هرس مکان نگهداري گياه را تغيير ندهيد و يا گلدان آن را عوض نکنيد.اگر همزمان با عمليات هرس جابجا نيز بشود بسياری از برگهاي خود را از دست خواهد داد. البته اگر شرايط و محيط رشد جديد مناسب باشد بعد از مدتی برگهای آن مجددا خواهند روييد.هرس بايد سبک و به تدريج انجام شود هرس ناگهانی شرايط را بد تر می کند.



چه زمانی بنجامین را هرس کنیم؟


هرس از شاخه‌ها جانبی موجب میشود که شاخه اصلی رو به بالا رشد بکند.و برعکس هرس از شاخه اصلی موجب میشود شاخه‌ها فرعی رشد بکنند.



چه زمانی بنجامین را هرس کنیم؟
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.