فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹         
  

انواع ماسک صورت و روش صحیح استفاده از آن‌ها از آنجا که پوست ما همواره در معرض آلودگی‌های محیطی قرار دارد، شستشوی معمولی پوست با آب دیگر کافی نبوده و آلودگی‌ها و چربی‌های اضافه را از روی پوست پاک...
انواع ماسک صورت و روش صحیح استفاده از آن‌ها
انواع ماسک صورت و روش صحیح استفاده از آن‌ها
از آنجا که پوست ما همواره در معرض آلودگی‌های محیطی قرار دارد، شستشوی معمولی پوست با آب دیگر کافی نبوده و آلودگی‌ها و چربی‌های اضافه را از روی پوست پاک نمی‌کند و پس از مدتی سبب ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست می‌گردد. استفاده از انواع ماسک به روتین پوستی ما اضافه شده و یکی از محبوب‌ترین محصولات مراقبت پوستی برای خانم‌هاست که روش استفاده از آن‌ها بسیار ساده بوده ولی نتایجی چشمگیر دارد. پس از چندین بار استفاده از ماسک‌های صورت، صاحب پوستی شفاف، شاداب و جوان خواهید شد.

 

چرا باید از ماسک صورت استفاده کنیم؟

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای رسیدن به پوست سالم و شاداب در مدت زمان کوتاه، استفاده از ماسک صورت بوده که برای انواع مختلف پوست‌ها طراحی شده است. استفاده آسان و بدون دردسر از انواع ماسک و مزایای بیشمار آن باعث شده که همواره افراد مصرف ماسک را در برنامه روتین مراقبت از پوست خود قرار دهند. در ادامه قصد داریم به برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از ماسک صورت اشاره کنیم.
  • پاکسازی منافذ پوست

استفاده از ماسک صورت منافذ پوست را به صورت عمقی پاکسازی کرده و با از بین بردن سلول‌های مرده پوست، از مسدود شدن منافذ ناشی از ترشح چربی جلوگیری می‌کند تا پوست شما شفاف‌تر گردد.
  • تأمین رطوبت و آب‌رسانی پوست

ماسک‌ صورت با ابرسانی پوست، رطوبت از بین رفته پوست را جبران کرده و رطوبت موجود در ماسک به عمق اپیدرم پوست نفوذ کرده و قابلیت ارتجاعی آن را افزایش می‌دهد.
  • درخشندگی پوست

انواع ماسک صورت به دلیل دارا بودن ترکیبات آنتی‌اکسیدان و سایر مواد مفید، پوست شما را تغذیه و آبرسانی کرده و پوست شما درخشان‌تر از قبل می‌کند. همچنین استفاده منظم از ماسک باعث کاهش قرمزی و التهاب و کمرنگ شدن لکه‌های پوستی می‌گردد و در نتیجه پوست شما را روشن‌تر می‌کند.
  • درمان پف زیر چشم

پف زیر چشم دلایل مختلفی همچون کم آبی، آلرژی و یا بی‌خوابی داشته باشد. برای درمان پف زیر چشم راه‌های زیادی مثل استفاده از انواع کرم دور چشم وجود دارد اما اگر وقت زیادی ندارید و به دنبال نتیجه فوری هستید می‌توانید از ماسک‌های صورت استفاده کنید. ماسک‌های پر از ژل که شبیه بسته‌های یخ هستند به‌طور خاص برای درمان فوری پف زیر چشم بکار برده می‌شود که برای کاهش تورم مفید است.
  • کاهش جوش و آکنه

یک ماسک خوب می‌تواند چربی و سلول‌های مرده پوست را از بین ببرد و از ایجاد هرگونه جوش و آکنه جلوگیری کند. انواع ماسک‌های خاک رس، ذغال تا ماسک‌های خنک کننده صورت برای درمان آکنه مفید هستند.
  • جوان‌سازی پوست و کاهش چین و چروک

اگرچه چروک های عمیق نیاز به مراجعه به متخصص پوست دارند، اما می‌توانید از خواص برخی از ماسک‌های صورت برای از بین بردن خطوط سطحی پوست استفاده کنید. ویتامین C یکی از ترکیباتی است که باید به آن توجه کنید. این آنتی اکسیدان قوی با افزایش سرعت تولید کلاژن، موجب داشتن پوستی صاف و محکم می‌شود.
  • از بین بردن گوشه‌ای سرسیاه

با استفاده از یک ماسک پاک کننده صورت می‌توان از شر جوش‌های سرسیاه خلاص شد. نقطه‌های سیاه بر پوست در واقع چربی‌های اکسید شده بر روی پوست هستند که به کمک یک ماسک پاک‌کننده می‌توان یک لایه از سموم را از روی پوست لایه برداری کرد.
 


ماسک صورت چی بزنیم؟

بسیاری از شرکت‌های آرایشی و بهداشتی انواع مختلفی ماسک صورت با اثرات گوناگون را تولید می‌کنند. این ماسک‌ها برای استفاده در محیط‌هایی همچون اسپاها، آرایشگاه‌ها و سالن‌های خدمات پوست استفاده می‌شوند. همچنین به علت استفاده آسان از ماسک‌های صورت به‌راحتی می‌توان از آن‌ها در خانه نیز استفاده کرد.
یکی از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده در زمینه فروش انواع لوازام آرایشی بهداشتی و مراقبتی،  فروشگاه اینترنتی خانومی است. در سایت خانومی می‌توانید انواع ماسک صورت را خریداری کرده و به همراه ضمانت اصالت آن را تحویل بگیرید.

ماسک صورت ضد جوش لافارر

ماسک صورت ضد آکنه لافارر منافذ پوست را عمیقاً تمیز می‌کند و با اثرات کراتولیتیک و ضد باکتری گوگرد خود به از بین بردن آکنه کمک می‌کند. این ماسک ضد جوش حاوی عصاره‌های گیاهی هاماملیس، چای سبز، بابونه، نشاسته ذرت اصلاح شده است و از مسدود شدن منافذ به دلیل ترشح چربی و لایه برداری اضافی جلوگیری می‌کند. این محصول دارای خواص آنتی باکتریال، آنتی اکسیدان و ضد التهابی است و با نفوذپذیری بالا به کاهش و بهبود جوش و آکنه کمک می‌کند. ماسک صورت ضد جوش لافارر با محافظت از ساختار و کنترل ترشح چربی پوست برای استفاده روزانه انواع پوست چرب،مختلط، مستعد جوش و آکنه مناسب است.

ماسک ذغال سودا

ذغال یکی از مؤثرترین موادی است که در ترکیبات لوازم آرایشی زیاد به چشم می‌خورد. ذغال  یا کربن فعال تأثیر زیادی در سم زدایی پوست دارد و باعث پاکسازی عمیق منافذ پوست می‌شود. ذغال به از بین بردن سلول‌های مرده پوست و جوش‌های سرسیاه کمک می‌کند. ماسک ذغال سودا یک لایه بردار قوی است که با از بین بردن آلودگی‌ها، چربی‌ها و سلول‌های مرده پوست را به خوبی پاک می‌کند و در روشن شدن رنگ پوست مؤثر است. این ماسک در پاکسازی منافذ و لایه‌های زیرین پوست نیز مؤثر بوده و به کاهش منافذ باز پوست کمک می‌کند. این محصول را می‌توانید به راحتی با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی خانومی تهیه کنید.

ماسک رسی لایه بردار هیدرودرم

خاک رس ماده‌ای طبیعی و در عین حال مفید است که با پاکسازی عمیق و تقویت پوست در جوانسازی و زیبایی آن مؤثر است. امروزه استفاده از ماسک‌های حاوی خاک رس رایج شده است. ماسک صورت رسی لایه بردار آ اچ آ هیدرودرم، با لایه برداری طبیعی و ملایم پوست، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و منافذ را عمیقاً پاکسازی می‌کند. یکی از خواص خاک رس از بین بردن چربی اضافی پوست و متعادل کردن ترشح آن است. قیمت ماسک لایه بردار هیدرودرم  بسیار مناسب است و شما می‌توانید با سفارش این محصول از فروشگاه اینترنتی خانومی از خواص بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.
 

کلام آخر

خانومی اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی بهداشتی و عطر است که با داشتن نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی، تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولیدکننده اصلی یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می‌نماید. شما می‌توانید برای خرید مطمئن انواع ماسک صورت به فروشگاه اینترنتی خانومی مراجعه کرده و با مطالعه درباره هر یک از برندها، محصول مناسب خود را تهیه کنید.




نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.