فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰         
  

خبرگزاري موج - كارگاه آموزشي تغذيه بهينه گياهان گلخانه اي با حضور 100 نفر در يزد برگزار گرديد.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روا‌بط‌ عمومي سازمان جهاد کشاورزي كارگاه آموزشي تغذيه بهينه گياهان گلخانه اي با حضور 100 نفر از گلخانه داران استان همچنين كارشناسان باغباني ، زراعت ،ترويج ومهندسين خدمات فني ومشاوره اي درسالن شهيد بهشتي سازمان باهمكاري شركت سبز پويان برگزار گرديد.
دراين كارگاه افراد شرکت کننده با روش هاي نوين وبهينه تغذيه گياهان گلخانه اي آشنا و به بحث وتبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات موجود در بخش تغذيه اين گياهان پرداختند همچنين دكتر غيبي مدرس، اين کارگاه يک روزه مطالبي در خصوص عناصر ضروري و مفيد براي رشد گياهان گلخانه مطرح کردند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.