فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱         
  

مسوول بهبود تولیدات باغی جهاد کشاورزی خمین از تولید 32 میلیون گل شاخه بریده از گلزارهای این شهرستان در نیمه نخست امسال خبر داد
 عروجی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: این میزان گل زینتی شاخه بریده از 230 هکتار گلزارها ی باز و گلخانه های این شهرستان برداشت شده است.
وی نوع گلهای تولیدی این شهرستان را گلایول، میخک، داودی، شب بو و لیلیوم عنوان کرد و افزود : بیش از 90 درصد این محصول به بازار گل تهران و کرج ارسال شده است.
مدیر جهادکشاورزی خمین گفت : این شهرستان از نظر تولید، تنوع و کیفیت گل های شاخه بریده، رتبه نخست استان مرکزی را دارد و این استان نیز در جایگاه نخست تولید گل کشور قرار دارد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.