فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰         
  


کرمان - خبرگزاری مهر: مدیرجهاد کشاورزی جیرفت با اشاره به پتانسیلهای بالای کشاورزی این شهرستان از برداشت سالانه 150 هزار تن محصول گلخانه ای در این شهرستان خبر داد.

محمد علی سیفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: شهرستان جیرفت در جنوب کرمان به هنودستان ایران شهرت یافته است و به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی یکی از بیشترین سطح زیر کشت محصولات گلخانه ای کشور را دارا می باشد.

وی افزود: تعداد قابل توجهی از کشاورزان این شهرستان در فصول مختلف سال انواع محصولات گلخانه ای را کشت می کنند که موجب رونق مناسب اقتصادی در منطقه شده است.

سیفی افزود: یکی از طرحهای توسعه کشاورزی در جنوب استان کرمان در قالب توسعه گلخانه ها در حال پیگیری است و پیش بینی می شود میزان تولید محصولات گلخانه ای در این شهرستان به زودی از 150 هزار تن سالانه افزایش یابد.

این مسئول ادامه داد: پیش بینی می شود سطح زیر کشت محوصلات کشاورزی در این شهرستان 150 هکتار افزای یابد که این امر با اختصاص 131 میلیون تومان اعتبار محقق خواهد شد و در حال حاضر نیز 700 هکتار از زمینهای کشاورزی جیرفت زیر کشت گلخانه ای قرار دارند که این محصولات به بازارهای داخلی و خارجی صادر می شوند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.