فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۲۸         
  

گندم رنگ سبز روشن زیبایی دارد و در طول دوره رشد، سرسبزی و طراوت را برای محیط خانه و یا باغچه ی شما به ارمغان می‌آورد.دمای ایده‌آل برای رشد و جوانه زنی گندم ۴ تا ۳۲ درجه سانتی‌گراد است. اما دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد بهترین دما برای رشد سریع و سالم گندم محسوب می‌شود.
نحوه ی کاشت گندم در فلاور باکس یا باغچه - فوت و فن های باغبانی
نحوه ی کاشت گندم در فلاور باکس یا باغچه - فوت و فن های باغبانی

اگر میخواهید گندم را در فلاورباکس بکارید در مخلوطی از کوکوپیت، پرلیت و پیت‌ماس بکارید و به صورت مرتب آبیاری کنید.اگر قصد کاشت در باغچه دارید مقداری از خاک منطقه ای که قصد دارید در آنجا گندم بکارید، چندین بار زیر و رو کنید و سپس بذر ها را بکارید.



نحوه ی کاشت گندم در فلاور باکس یا باغچه


بذر‌ها را در عمق ۳ تا ۴ سانتی‌متری خاک بکارید.تمام خاک های اطراف را روی بذر برگردانید تا از این طریق از خوردن میزان زیادی از بذرهای گندم توسط پرندگان جلوگیری کنید.خاک گلدان باید در فاصله بین دو آبیاری خشک شود. آبیاری زیاد و غرقابی کردن این گیاه به ویژه قبل از جوانه‌زدن بذر باعث خفگی، کاهش درصد جوانه‌زنی و پوسیده شدن بذر می‌شود.



نحوه ی کاشت گندم در فلاور باکس یا باغچه


در طول روز نور کافی خورشید باید به گندم ها برسد.هنگامی که محصول گندم رسیده شد و طلایی رنگ شد زمان برداشت گندم ها فرا رسیده است.ساقه های گندم را بعد از درو کردن، روی سطح زمین رها کنید تا مواد مغذی استفاده نشده را به زمین برگرداند.



نحوه ی کاشت گندم در فلاور باکس یا باغچه
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.